خلق و مدیریت برند

برند آن چیزی است که برای سازمان به عنوان شخصیت سازمان دیده می شود

خلق و مدیریت برند  Branding

 

بسیاری از سازمان ها با هدف برند سازی به سمت آزانس های تبلیغاتی یا گرافیست هایی میروند که صرفا میتوانند برای کارفرما طراحی لوگو، بیلبورد یا کمپین های تبلیغاتی طراحی کنند. این در حالیست که برند سازی چیزی فراتر از لوگو و تبلیغ است. برند شما هویت شماست. به عبارتی دیگر برند آن چیزی است که برای سازمان به عنوان شخصیت سازمان دیده می شود. مدیران بیشتر از آن که برای سازمان خود نیاز به هزینه های سنگین تبلیغاتی داشته باشند به یک برند با هویت و ساختار اصولی نیاز دارند تا تمامی فعالیت های بیرونی سازمان را به گونه ای نمایش دهد که برای مخاطبان هدف، یک رنگ و بو داشته باشند. برند لایه های مختلفی دارد که همگی باید بر اساس نوع مخاطب به طور کامل در ذهن مخاطب مورد هدف قرار بگیرد. ازین رو پروژه های برند سازی پروژه هایی پیچیده و در عین حال جذاب هستند.

تیم ما در ECAT  در کنار سازمان شما قرار می گیرد و با زوج سازی با مدیران و کارشناسان شما کمک میکنیم هویت  و ارزش های سازمانی تعریف و سپس با پیاده سازی و نگهداشت و ارتباط صحیح(Communication)  با مخاطب، برند متناسب برای سازمان شما را بدون صرف هزینه های هنگفت ناپایدار ایجاد گردد. برخی مزایای برند سازی با متودولوژی تیم ECAT:

  • کاهش شدید هزینه های مارکتینگ
  • افزایش بلند مدت میزان فروش
  • افزایش گروه مشتریان وفادار
  • ایجاد ارتیکرفت پایدار بین ذهن مشتریان بالقوه و نماد و برند سازمان

گروه ECAT به رهبری کیارش اورنگ  افتخار دارد تا تجارب پروژه های برند سازی برای شرکت های بزرگ بین المللی در امریکای شمالی و اروپا را برای شما پیاده سازی نماید.

برای راهنمایی و دریافت مشاوره در این زمینه با تکمیل فرم زیر با ما تماس حاصل نمایید.
پیمایش به بالا