بهره وری سرمایه انسانی

سازمان ها باید به دنبال ایجاد فضای مناسب کار و هم‌راستا کردن دلبستگی‌های کارمند به نوع کار و فضای کاریش باشند. زیرا که وابسته بودن کارمند به دستمزد بالاتر همیشه در معرض دریافت پیشنهاد بالاتر و شکست است.

بهره وری سرمایه انسانی  Human Capital Productivity

یکی از چالش‌هایی که شرکت‌ها خصوصا شرکت‌های در حال رشد با آن مواجه هستند چالش مسایل مربوط به نیروی انسانی است . نارضایتی نیروها ، دستمزدهای نامتوازن در سمت های مختلف، عدم حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی و دستمزد افراد، فرهنگ حاکم بر سرمایه انسانی شرکت و عدم انعکاس صحیح خواسته‌ها و پاسخ مدون و برنامه‌ریزی شده به مسیر شغلی کارکنان و …… همگی از چالش‌های بخش منابع انسانی است.
در اکثر اوقات مدیران شرکت در مواجه با نارضایتی سرمایه‌های انسانی با وعده‌های غیر واقعی و یا پرداخت حقوق یا پاداش غیر متعارف سعی در نگهداشت پرسنل می‌کنند در حقیقت بدون کشف منشا مشکلات سعی می‌شود با پرداخت دستمزد بالاتر فرد را به خیال خود در سازمان نگهدارند غافل از اینکه این کار سمی ترین عمل ممکن است. سازمان ها باید به دنبال ایجاد فضای مناسب کار و هم‌راستا کردن دلبستگی‌های کارمند به نوع کار و فضای کاریش باشند. زیرا که وابسته بودن کارمند به دستمزد بالاتر همیشه در معرض دریافت پیشنهاد بالاتر و شکست است.
گروه ECAT با رهبری کیارش اورنگ افتخار آن را دارد تا با بهره گیری از متدولوژی شرکت های مطرح و تراز اول مشاوره مدیریت دنیا و استفاده از مشاوران متخصص در این زمینه که هم اکنون هم در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند جهت شکل گیری صحیح بخش منابع انسانی و و ارایه راه حل برای چالش‌های منابع انسانی، محیط سازمان شما بررسی و نقشه راه سرمایه انسانی را به شما ارایه می‌کند
.
جهت دریافت این خدمات می‌توانید با پر کردن فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

برای راهنمایی و دریافت مشاوره در این زمینه با تکمیل فرم زیر با ما تماس حاصل نمایید.
پیمایش به بالا