همکاری مک دونالد و Accenture برای تسریع پذیرش فناوری و اختراع

شرکت مک دونالد و Accenture همکاری خود را برای تسریع پذیرش فناوری و اختراع مجدد تجربیات مشتری و خدمه گسترش می دهند.

شیکاگو، بیمار و نیویورک؛ 19 دسامبر 2023 – شرکت مک دونالد (NYSE: MCD) و Accenture (NYSE: ACN) گسترش همکاری استراتژیک خود را برای کمک به اجرای استراتژی مک دونالد برای استفاده از آخرین فناوری پیشرفته و اعمال راه حل های هوش مصنوعی در رستوران های خود در سراسر جهان برای بهبود عملکرد اعلام کردند. و همچنین تجربه مشتری و خدمه. مک دونالد از طریق این کار، قابلیت های دیجیتالی کارکنان خود را نیز افزایش خواهد داد.

این مشارکت به حمایت از استراتژی فناوری مک‌دونالد کمک می‌کند که هدف آن افزایش مقیاس و باز کردن سرعت و کارایی بیشتر برای مشتریان، تیم‌های رستوران و کارمندان است. این شامل تسریع نوآوری اتوماسیون از سوی تولیدکنندگان تجهیزات است که به مدیران کل رستوران اجازه می‌دهد تا سریعاً راه‌حل‌هایی را برای کاهش اختلالات کسب‌وکار شناسایی و ارائه کنند، در نهایت پیچیدگی خدمه رستوران را کاهش می‌دهد و منجر به مزایای مشتری مانند غذای داغ‌تر و تازه‌تر می‌شود.

این مرحله از نوآوری همچنین برای ایجاد یک تیم فناوری حتی قوی تر در مک دونالد طراحی شده است. Accenture با استفاده از برنامه‌های یادگیری و توسعه Accenture، دوره‌های آموزشی آنلاین و کمپ‌های آموزشی برای استعدادهای نوظهور به آموزش و حمایت از نیروی کار جهانی مک‌دونالد کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که نیروی کار از هوش مصنوعی، داده‌ها و مهارت‌های محاسباتی مورد نیاز در عصر دیجیتال برخوردار است.

برایان رایس، معاون اجرایی و مدیر ارشد اطلاعات جهانی مک‌دونالدز، می‌گوید: «به‌منظور باز کردن فرصت در سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی جاری، Accenture، شریک دیرینه‌مان را که به ما در ساختن پایه دیجیتالی‌مان کمک کرده است، برای کار با آن انتخاب کردیم. ما در این مرحله بعدی از نوآوری. درک عمیق Accenture از کسب و کار، صنعت ما و البته فناوری، به ما این امکان را می‌دهد که از پتانسیل کامل ابر و راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد با اجرای شیوه‌های پیشرفته برای بهره‌گیری سریع از آن فناوری‌ها و همچنین پرورش و توانمندسازی استعدادهای خود استفاده کنیم. سازمان. یادگیری مادام‌العمر و ارتقای مهارت‌های دیجیتالی در قلب فرهنگ و برنامه‌های رشد بلندمدت ما قرار دارند – و گنجاندن آن در سراسر نیروی کار ما، چابکی و عملکرد کسب‌وکار را بیشتر می‌کند.»

جولی سویت، رئیس و مدیرعامل Accenture، گفت: «ما فوق‌العاده مفتخریم که به همکاری با مک‌دونالدز ادامه می‌دهیم، زیرا آنها تجربه مشتری را دوباره ابداع می‌کنند، از نیازهای متغیر مشتریان خود جلوتر می‌مانند و دوباره تصور می‌کنند که یک رستوران چه چیزی می‌تواند باشد. این کار جدید نمونه‌ای پیشرو در سراسر صنایع برای نوآوری با داده‌های فناوری و هوش مصنوعی در هسته، در سراسر زنجیره ابری تا لبه‌ها خواهد بود. و انجام این کار به گونه ای که افراد خود را در خط مقدم نگه می دارد، مهارت هایی را که آنها برای ملاقات و خوشحال کردن مشتریان خود به روش های جدید هر روز نیاز دارند، ایجاد می کنند.

درباره مک دونالد

مک دونالد با بیش از 40000 شعبه در بیش از 100 کشور، پیشروترین خرده فروش جهانی خدمات غذایی در جهان است. تقریباً 95٪ از رستوران های مک دونالد در سراسر جهان متعلق به صاحبان مشاغل محلی مستقل هستند و اداره می شوند.

درباره Accenture

Accenture یک شرکت خدمات حرفه‌ای پیشرو در جهان است که به کسب‌وکارها، دولت‌ها و سایر سازمان‌های پیشرو در جهان کمک می‌کند تا هسته دیجیتالی خود را بسازند، عملیات خود را بهینه کنند، رشد درآمد را تسریع کنند و خدمات شهروندان را افزایش دهند – ایجاد ارزش ملموس با سرعت و مقیاس. ما یک شرکت مبتنی بر استعداد و نوآوری با 743000 نفر هستیم که در بیش از 120 کشور به مشتریان خدمات ارائه می دهند. امروزه فناوری هسته اصلی تغییر است و ما یکی از رهبران جهان در کمک به ایجاد این تغییر با روابط قوی اکوسیستم هستیم. ما قدرت خود را در فناوری و رهبری در ابر، داده ها و هوش مصنوعی با تجربه بی نظیر در صنعت، تخصص عملکردی و قابلیت تحویل جهانی ترکیب می کنیم. ما به‌دلیل گستره وسیع خدمات، راه‌حل‌ها و دارایی‌های خود در زمینه‌های استراتژی و مشاوره، فناوری، عملیات، صنعت X و آهنگ، به‌طور منحصربه‌فردی قادر به ارائه نتایج ملموس هستیم. این قابلیت‌ها، همراه با فرهنگ موفقیت مشترک و تعهد ما به ایجاد ارزش 360 درجه، ما را قادر می‌سازد تا به مشتریان خود در اختراع مجدد و ایجاد روابط قابل اعتماد و پایدار کمک کنیم. ما موفقیت خود را با ارزش 360 درجه ای که برای مشتریان، یکدیگر، سهامداران، شرکا و جوامع خود ایجاد می کنیم، اندازه گیری می کنیم. از ما در www.accenture.com دیدن کنید.

پیمایش به بالا