Accenture در چهارمین خرید خود در سال 2024، Navisite را خریداری کرد


Accenture انتظار دارد که شرکت مستقر در ماساچوست به مشتریان آمریکایی و کانادایی خود برای مدرن سازی هوش مصنوعی و در عین حال تقویت برنامه های کاربردی شرکت خدمات حرفه ای و خدمات مدیریت زیرساخت در منطقه آمریکای شمالی کمک کند.
Accenture روز چهارشنبه اعلام کرد که در تلاش برای تقویت تجارت تحول ابری خود، ارائه دهنده خدمات تحول دیجیتال Navisite را خریداری می کند.

در حالی که شرایط خرید از شرکت سرمایه گذاری سهام خصوصی Madison Dearborn Partners فاش نشده است، انتظار می رود این شرکت مستقر در ماساچوست برنامه کاربردی و قابلیت های خدمات مدیریت زیرساخت Accenture را در آمریکای شمالی تقویت کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این خرید توانایی Accenture را برای کمک به مشتریان آمریکایی و کانادایی برای مدرن سازی هوش مصنوعی با ساخت یک هسته دیجیتال قوی غرق در داده ها و ابرها افزایش می دهد.

این قرارداد همچنین باعث می‌شود که تیم 1500 نفری ناویسیت به بخش مهندسی زیرساخت Accenture ملحق شود، تیمی که بر ساخت و نگهداری سیستم‌ها و شبکه‌ها برای اجرای نرم‌افزارهای تجاری و ذخیره داده‌ها تمرکز دارد.

Navisite که دارای بیش از 400 مهندس ابری است که دارای بیش از 2000 گواهینامه مرتبط هستند، ادعا می کند که تجربه عمیقی در چندین ارائه دهنده ابر، برنامه های کاربردی سازمانی و فناوری های دیجیتال دارد.

این شرکت در بخش هایی مانند فناوری، خدمات تجاری، مراقبت های بهداشتی، علوم زیستی و تولید به مشتریان خدمات ارائه کرده است.
بر اساس گزارش گارتنر، پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های جهانی کاربر نهایی برای خدمات ابری عمومی با رشد 20.4 درصدی به 678.8 میلیارد دلار در سال 2024 برسد که از 563.6 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یافته است.

به گفته گارتنر، این هزینه ها به دلیل گسترش فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی مولد، که به زیرساخت های عظیمی نیاز دارد که ابر عمومی می تواند فراهم کند، افزایش خواهد یافت.

تاکید بر ولگردی و قانونی شکنی اکتساب
Accenture که در حال خرید است، قبلاً چهار شرکت از جمله Navisite را در ژانویه خریداری کرده است.

روز سه‌شنبه، این شرکت خدمات حرفه‌ای Work & Co، یک شرکت جهانی محصولات دیجیتال که طراحی، فناوری و نوآوری را در هم می‌آمیزد، به منظور کمک به شرکت‌ها با محصولات دیجیتال و تجربه تحول، خریداری کرد.

روز سه‌شنبه، این شرکت همچنین اعلام کرد که خرید شرکت مشاوره مدیریت Vocatus را تکمیل کرده است که از مدل‌سازی اقتصاد رفتاری برای توسعه استراتژی‌های قیمت‌گذاری و مفاهیم فروش برای مدل‌های کسب‌وکار به تجارت و کسب‌وکار به مصرف‌کننده استفاده می‌کند.

در ابتدای این هفته، Accenture گفت که خرید OnProcess Technology، ارائه‌دهنده خدمات مدیریت زنجیره تامین را تکمیل کرده است، که به شرکت‌ها کمک می‌کند فرآیندها را اصلاح کنند، نحوه مدیریت موجودی را بهبود بخشند و چالش‌های خدمات پیچیده را حل کنند.
اولین معامله سال در 3 ژانویه اعلام شد، زمانی که Accenture اعلام کرد خرید 6point6، یک شرکت مشاوره فناوری بریتانیا، متخصص در ابر، داده ها و امنیت سایبری را تکمیل کرده است.

سال گذشته در سپتامبر، Accenture Inspirage و Flutura را خریداری کرد تا نرم افزار زنجیره تامین و خدمات صنعتی هوش مصنوعی خود را تقویت کند.

دیگر خریدهای قابل توجه Accenture در سال 2023 شامل خریدهای Jixie، Redkite، Optimind، The Shelby Group و دو شرکت مشاوره فناوری ایتالیایی، یعنی Customer Management IT و SirfinPA بود. Redkite یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات است.

طبق داده‌های Tracxn، Accenture در مجموع ۲۸۷ شرکت را تصاحب کرده است. از این میان، شرکت خدمات حرفه ای حداقل 70 شرکت خدمات فناوری اطلاعات، 30 شرکت مشاوره مدیریت و 25 شرکت نرم افزار به عنوان خدمات را خریداری کرده است.
یک گزارش جداگانه از Zacks Equity Research نشان داد که این شرکت 3.4 میلیارد دلار برای 38 خرید در سال 2022، 4.2 میلیارد دلار برای 46 خرید در سال 2021 و بیش از 1.5 میلیارد دلار برای 34 خرید در سال 2020 هزینه کرده است.

منبع: Accenture buys Navisite in its 4th acquisition of 2024 | CIO

پیمایش به بالا